Autor |
Wiadomość |
Derrick |
|
 |
Karl |
|
 |
Slapnutz |
|
 |
Kontraband |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pon 22:47, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
http://www.ogametools.go.pl/
konwerter
-rw(lipne)
-rs
Symulator atakow rakietowcyh(pl)
Wydobycie surowcow
Szanse na zniszczenia moona
i duzo innych |
|
 |
krv |
Wysłany: Pią 6:46, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
http://teamon.ovh.org/
-Kalkulator prob moonowcyh
-Kalkulator szans zniszczenia moona
-Przelicznik surowcow
-no i grawitonki |
|
 |
krv |
Wysłany: Pon 0:22, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
nowy super generator RW
wyglada tak (polecam sie zarejestrowac)
Moj Raport Wojenny jest TU! |
|
 |
krv |
Wysłany: Śro 1:44, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
ad1.
"Wtyczka do Firefoxa ułatwiajaca grę:
http://foxgame.mozdev.org/
Wtyczka nie ingeruję w grę, to chyba oczywiste, a w przegladarkę i dodaje kilka istotnych dodatkowych opcji i podglądów.
Polecam!"
ad.2
"Pokazuje w czasie rzeczywistym godzine powrotu floty, więc pozostaje tylko zsynchronizowac zegarki.
Jeśli latasz na stacjonuj lub lecisz z atakiem i zawrócisz, pokazuje również w czasie rzeczywistym o której flota będzie z powrotem, uwzględniajac równiez dni.
Bardzo praktyczna rzecz, dla ludzi którzy wiele uwagi poświęcają punktualności.
Jestem pewny, że experyment się spodoba.
Dodam, że wtyczka była kontrowersyjna i Gamefroge.net poprosiło jej autorów o drobne modyfikacje. Niestety nie wiem na czym one polegały. W każdym razie, jest legalna i pożyteczna."
nie sa to moje slowa ale wyciete z ogolnego... temat topicu "Narzędzia, programy i pomoce graczy "
zainstalowalem i jest spoko!! |
|
 |
krv |
Wysłany: Śro 17:53, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
http://www.takanacity.com/index.php?tag=crconverter
oki ten jest lepszy... jak widzialem z poprzednim byly problemy!! tego uzywaja wszyscy na forum.ogame.pl
jezeli robiccie covert zrobi cod HTMLa (nie wiem jak go wklejac na forum) ale doszedlem do tego ze mozna zrobic Preview i jest cacy!!!!!! czyli kopiuj wklej ;P |
|
 |
krv |
Wysłany: Wto 15:13, 24 Sty 2006 Temat postu: |
|
http://www.rw-edytor.prv.pl/
dobry edytor... wklejasz RW i calkiem przyjemnie i czytelnie go modyfikuje
tylko trza wyciciac z RW z ogame bo jak wytniecie z forum to nie bedzie dzialac!! |
|
 |
krv |
Wysłany: Pon 21:37, 23 Sty 2006 Temat postu: |
|
jak ktos go znajdzie to niech da linka
ale... mozesz sie pomeczyc ze speed simem troche to potrwa ale klikanie + matma daje rezultaty |
|
 |
Morrdo |
Wysłany: Śro 17:29, 28 Gru 2005 Temat postu: |
|
Nie nie mam do tego linka. Przydało by sie poszukac |
|
 |
Kakenik |
Wysłany: Wto 21:21, 27 Gru 2005 Temat postu: |
|
A masz moze jakis link do takiego programu co synchronizuje kiedy wyslac flote zeby zlapac koelsia co do 1s? No wiesz jak on Fsa robi itp? |
|
 |
Morrdo |
Wysłany: Wto 13:20, 27 Gru 2005 Temat postu: Programy,strony,pomoce do ogame |
|
Programy
SpeedSim
Program służący do symulacji walk, posiadający możliwość wklejania raportu szpiegowskiego. Do programu dołączony jest plik z polskimi tłumaczeniem autorstwa Pina (wystarczy go załadować przy pomocy przycisku Choose Language, w wersji 0.9.2.1b przy pierwszym uruchomieniu pojawia się okienko z językiem do wyboru)
http://www.speedsim.de.vu/eng/
http://sourceforge.net/projects/speedsim
SpeedSim - tłumaczenie
Plik językowy jezyk_pol_v0.9.2.1b.ini z naniesionymi poprawkami np: wczytywanie kryształu, Okrętów wojennych, itp. (może nadal zawierać pewne nieścisłości) - ściągać poprzez opcję "Zapisz element docelowy jako...".
SpeedSim - skórki
Dla polepszenia wyglądu można ściągnąć skórkę EpicBlue (kłopoty z polskimi znakami w tym skinie spowodowane są zmianą czcionki na Arial) lub eternal_blue. Rozpakowane pliki należy wgrać do głównego katalogu SpeedSim'a.
UWAGA: u niektórych osób pojawia się komunikat o brakującym pliku msvcp60.dll, plik ten można pobrać z http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp60 (plik należy skopiować do katalogu windows\system albo windows\system32).
DragonSim
Alternatywa dla programu SpeedSim
http://www.dragosim.ogametools.de/php/ (j. niemiecki)
http://ciapek.uci.agh.edu.pl/~robxt/ogame/dragosim.html (nie uwzględnia Bombowców i oparty jest na nieaktualnej wersji DragonSim'a) (j. polski) Autor: robox
Raksim
Symuluje atak rakietami międzyplanetarnymi
http://www.rakanischu.gmxhome.de/Raksim.html (j. niemiecki)
http://www.rakanischu.gmxhome.de/Raksim_e.html (j. angielski)
http://ogame.prv.pl/ (j. polski) Autor: Simek
Ogame Calculator v0.22
Autor: p_k (Mixanden)
Dzięki temu programowi będziesz mógł w łatwy sposób policzyć wydobycie surowców na swoich planetach. OGame calculator cały czas się rozwija... Na wszelkie pomysły czekam pod adresem: p_kolodziej@poczta.onet.pl
http://www.master.pl/~miglanz/ogame.rar
oGame Kalkulator 1.02
Autor: ZerokS
http://www.nexus-klub.com.pl/zeroks/ogame/download.php
Wszejkie uwagi, pomysły, problemy, błędy, itp... będą mile widziane dla dalszej rozbudowy programu oraz poleprzenia jego działania. Info dawać na:
E-Mail: zeroks@poczta.fm
GG: 2186722
Przelicznik
Autor: negusek
Cosik zdeczka podobnego do Ogame Calculator v. 022
http://negusek.w.interia.pl/ftp/przelicznik.zip
Cennik
Autor: nieznany
Liczy ile surowców potrzeba do zbudowania danego poziomu budynku czy wynalezienia danego poziomu badania.
Cennik
(uwaga: liczy tylko do 50 poziomu włącznie)
Labka 0.01b
Autor: 2sweet
Prosty skrypcik, który liczy koszty poniesione na badania. powinien działać ale calkiem mozliwe, że cos pokręciłem. wszelkie uwagi na PW.
http://tvkg.net/~yatex/ogame/labka.htm
Od gracza Sky
VoltSim
Oblicza ile energii potrzeba do zasilania poszczególnych poziomów kopalni
http://tasak.trzebnica.net/~tsk103/VoltSim.zip
MineSim
Oblicza wydobycie
http://tasak.trzebnica.net/~tsk103/MineSim.zip
BuildSim
Oblicza, ile trzeba wydać surówy na kolejne poziomy kopalni i elektrowni
http://tasak.trzebnica.net/~tsk103/BuildSim.zip
_____________________________________________________________
Tabele i arkusze
Arkusz w Excelu od gracza Raix
Liczy surowce i czasy budowy dla:
-budynków,
-badań,
-stoczni,
-czas lotu floty.
Należy wpisać swoje dane w zakładce DANE a następnie już tylko oglądać następne.
http://www.games.bmj.pl/dc/aps/ogame2.xls (niedziałający link)
http://www.perun.com.pl/ogame.zip
(ver 050329.17:50, jeżeli ktoś posiada nowszą wersję to niech ją zamieści)
Arkusz w Excelu od gracza mlody
Szpiegowanie, wytwarzanie surowców, budowanie i loty statków.
http://www.republika.pl/mlodypl/ogame.xls
(uwaga: jak sam autor napisał, system szpiegowania źle liczy)
Zestawienie technologiczne
Autor: nieznany
http://www.perun.com.pl/zestawienie_technologiczne.xls
Technika w formacie pdf
Autor: piaskun
http://www.perun.com.pl/technika.pdf
Arkusz w Excelu od gracza Ulpian
arkusz liczączy jakie straty poniósł pokonany za zniszczone budynki obronne i flotę
http://skrodzewicz.republika.pl/pliki/straty.zip
_____________________________________________________________
Strony
pomocnik Ogame
Autor: polm83
Witam. Powstala nowa stronka ulatwiajaca zycie na Ogame, a w szczegolnosci zycie w sojuszu. Sprawa wyglada nastepujaco:
- prowadzacy po zarejestrowaniu tworzy odpowiednik swojego sojuszu na stronie.
- nastepnie czlonkowie przylaczaja sie do tegoz sojuszu, a prowadzacy zatwierdza przylaczenie.
- wszyscy zatwierdzeni czlonkowie sojuszu na stronie po wpisaniu stanu swojej floty i badan widza rowniez stan flot innych sojusznikow, a inni sojusznicy widza stan naszej floty i naszych badan.
- dzieki temu w sojuszu jest lepszy przeplyw informacji, i o pomoc mozna prosic konkretna osobe, widzac jej flote lub jakie badania ma.
- zachecam do przetestowania stronki.
Strona nie ma zadnych fajerwerkow, no ale nie o to w niej chodzi smile .
http://pomocnik.boo.pl/
_____________________________________________________________
Kolory
Od gracza Tuki - tabela kolorów RGB, podane są zarówno nazwy jak i liczbowe wartości.
http://www.statom.pl/HTML/kolory.html
Od gracza yakhub - lista nazw i kodów kolorów w systemie RGB (plik tekstowy).
http://www.jakub.jasna.tarnow.pl/kolory.txt
I jeszcze taka stronka ważna:
http://pl.o-calc.com/
Fajny kalkulatorek
Przyda się to. Nie bedzie potrzeby szukania tych plików... |
|
 |